Vytvořte si vlastní textil s potiskem | TAEDA
- Batohy
- Čepice
- Roušky a respirátory
- Ručníky a deky
- Šátky a čelenky
- Trička
- Vaky a bagy
- Vesty
- Polokošile
- Mikiny
- Kšiltovky
Nejprodávanější
Reklamní textil je po dlouhá léta nejefektivnější reklamou
K vůbec nejstarším, ale také nejefektivnějším reklamním předmětům patří reklamní textil. Na trička, mikiny nebo kšiltovky se loga společností tisknou snad už od nepaměti a stále se jedná o velice poptávanou záležitost. V průběhu let se však mění kvalita potisku i možnosti, jak lze logo nebo jiný vlastní motiv natisknout, respektive na jaký materiál lze tisknout, jakou barvou, jakým stylem. Při výrobě reklamního textilu se využívají jenom nejmodernější technologie, které zaručují vysokou kvalitu každého jednoho kousku. Rozhodnete se logo natisknout na tričko nebo snad na roušku, která se stala během chvíle součástí šatníku?
Potisky na trička, mikiny, roušky i multifunkční šátky
Rozhodli jste se investovat do reklamy, konkrétně do reklamních předmětů? Zvolit byste měli takové, které jsou praktické a které se snadno zakomponují do běžného života. Z důvodu praktičnosti většina společností investuje do reklamních propisek, do batohů nebo do reflexních prvků, které dnes musí ze zákona mít každý, kdo se za snížené viditelnosti pohybuje na neosvětlené silniční komunikaci.
Proč však raději nenatisknout logo na věci, které jsou trochu víc vidět? Na tričku si loga všimne naprosto každý, proto nechte vlastní motiv natisknout právě na tento módní kousek. V posledních letech jsou velice oblíbené multifunkční šátky, na které lze natisknout i individuální celoplošný barevný motiv.
Na vesty, vaky i kšiltovky
Logo či vlastní motiv lze dnes díky moderním technologiím natisknout jak na oblečení, tak na módní doplňky. Kromě multifunkčních šátků se může potisk nacházet i na kšiltovce, jejichž popularita s novými módními trendy vzrostla. Nebo snad necháte natisknout logo společnosti na vak, čímž z reklamního předmětu uděláte doslova chodící reklamu? Vaky nosí nejen mladí, ale ocení je také vaši klienti a zaměstnanci. Nebo jimi snad obdarujete obchodní partnery, kterými takto poděkujete za roky úspěšné spolupráce?