Obchodních partnerů bychom si měli neustále vážit. Přece jen díky nim se nám v podnikání daří. Stejně jako my je, potřebují i oni nás. Každá strana by tak měla dávat té druhé vědět, jak moc si váží fungující spolupráce. I když nemusíte být v kontaktu denně, vyplatí se obchodního partnera překvapit b...
Blog, Strana 5
Čím udělat radost obchodnímu partnerovi?
Když reklama, tak efektivní. Jenže jaká reklama efektivní opravdu je?
V každé firmě by mělo fungovat marketingové oddělení na výbornou. Právě marketingové oddělení má totiž za úkol přilákat do firmy nové zákazníky a klienty, kteří by zvýšily zisky společnosti. Takové marketingové oddělení má také za úkol starat se o veškerou reklamu, která nové klienty přiláká. Musí t...
Investice do reklamních předmětů není přežitek
Neustále slýcháte o tom, že do reklamních předmětů se investovat vyplatí? Pokud tomu tak opravdu je, komu se pak mají reklamní předměty darovat? Reklamní předměty jsou typem reklamy, jsou rozhodně velice efektivní reklamou, na druhou stranu si řada lídrů firem pokládá otázku, komu věnovat natištěnou...