Proč si vybrat přívěsek na klíče jako reklamní předmět? Praktický a užitečný: Klíče má u sebe každý, takže přívěsek na klíče bude vaším klientům neustále na očích. Velká plocha pro potisk: Na přívěsek na klíče se vejde logo, slogan, kontaktní informace a další důležité informace. Možnost person...
Blog, Strana 2
Notesy a poznámkové bloky jsou nepostradatelnými pomocníky pro studenty, profesionály i kreativce. Pomáhají nám uspořádat myšlenky, dělat si poznámky a plánovat úkoly. S tak širokou nabídkou na trhu se ale může výběr správného notesu zdát náročný. Tento blogový příspěvek vám přináší 5 tipů, j...
Hledáte jedinečný a originální reklamní předmět, který zaručeně upoutá pozornost? Pak jsou silikonové náramky s vlastním potiskem tou pravou volbou pro vás! Proč si vybrat silikonové náramky s vlastním potiskem? Univerzální a praktický: Silikonové náramky jsou oblíbené u všech věk...
Klíčenky jsou běžným předmětem, který používáme každý den. Slouží k uchycení klíčů, mobilních telefonů a dalších drobností. Ale co když by klíčenka mohla být něčím víc než jen praktickým doplňkem? Co když by se mohla stát stylovým vyjádřením vaší individuality? Klíčenky SHORT jsou perfektní...
Když nákup, tak jen s logem vaší společnosti! Žijeme ve světě, kde se dá podnikat už opravdu se vším. Většinou se snažíme podnikat v tom, co nás baví, což je samozřejmě dobře, ale musíme se smířit s tím, že náš obor miluje ještě někdo jiný, koho musíme trochu přelstít. A tak se zaměřujeme na výhru k...
Mnoho společností se už delší dobu potýkají s tím, že k nim zákazníci ani nepláchnou. Chyba není však na straně zákazníků, ale na straně společnosti, konkrétně na straně reklamního oddělení. Nedostatek zákazníků je jenom z důvodu špatné reklamy – kdyby se společnosti nebáli investovat větší množství...
Každý společnost, pokud chce mít zákazníky, tak by rozhodně měla mít zařízenou dobrou reklamu. Bez dobré reklamy se bohužel společnost nedočká skvělých zisků, i když by asi chtěla. Pokud nemáte dobré reklamní oddělení, tak byste možná mohli využít reklamních služeb jiných firem. Takové společnosti m...
Je to tak prosté. Reklamní předmět se v rukou konkrétního člověka může stát tím nejefektivnějším nástrojem následné komunikace. To nastane zejména v případě, že příjemce reklamního předmětu váš produkt bude aktivně a rád používat. Umět se opravdu strefit do potřeb vámi zvolených cílových skupin vyž...