Investovat do reklamy – to je první krok, ke kterému by se měl podnikatel při vstupu do podnikání odhodlat. Přece jen díky reklamám se firmy dostanou do podvědomí lidí, jen díky reklamám firma osloví obrovskou škálu potencionálních zákazníků. Žádný podnikatel nemůže doufat v to, že na firmu lidé jen tak narazí a navštíví ji. Je třeba lidi informovat o nové službě nebo nové prodejně, která se jim otevřela. Jenže se nabízí otázka, jakou reklamu konkrétně volit. Reklam existuje mnoho, proto přinášíme velkého průvodce reklamami.
Internetová reklama
Jednou z nejvyužívanějších reklam je rozhodně internetová reklama přes sociální sítě. Jedná se o velmi levnou, mnohdy bezplatnou reklamu, prostřednictvím které je možné ihned informovat klienty nebo budoucí klienty o novinkách.
Reklamní bannery
S pomocí grafika vytvořte reklamní banner, který umístěte na internetový magazín, jenž je čtený - i to je způsob, jak oslovit obrovskou škálu zákazníků a jak lidi nalákat do vašeho e-hopu nebo do vaší společnosti.
PR články
Umístit reklamní články na dobře a hodně čtený online magazín, to je další bod vedoucí k úspěchu a vysokým tržbám. Sežeňte si kvalitního copywritera a přilákejte reklamním textem nové uživatele a klienty.
Reklamní předměty
Reklamní předměty byly, jsou a budou efektivní reklamou, která žádného podnikatele nezruinuje, mnohdy ho dokonce přežije. Je to dlouhotrvající reklama, jež člověka provází jeho každodenním životem.
PPC reklama
Tento druh reklamy se zobrazuje na stránkách vyhledávačů, tedy na stránkách Seznamu a Googlu. PPC je zkratka pro Pay per click, v překladu se tedy jedná o platbu za prokliknutí.
Televizní reklama
Efektivní reklamou, byť trochu dražší reklamou je televizní reklama, která je uveřejňována prostřednictvím televize. Většinou se jedná o krátké spoty, které propagují určitý výrobce nebo případně službu.