Každý podnikatel si během roku potřebuje udělat nějaké náklady, které posléze může odečíst z daní. Čím více nákladů udělá, tím menší budou daně - pokud tedy nepočítáme situaci, kdy podnikatel odvádí daně paušálem. Do nákladů se řadí také reklamní pře...
Poradna, Strana 2
Když se člověk vrhne do podnikání, měl by být obrněn pěknou dávkou trpělivosti a vytrvalosti. Samozřejmě to chce mít i vlastní kapitál, ostatně to je záležitost, na kterou se většinou nezapomíná. Z kapitálu se musí zaplatit nejen start v podnikání, a...
Chcete rozjet firmu a přemýšlíte nad tím, do jakých konkrétních reklamních předmětů budete vkládat své finance? Doporučujeme investovat do reklamních předmětů, což je stále efektivní reklama, která nemá stanovené datum trvanlivosti. Mo...
Začínající podnikatelé si jistě nejednou podali otázku, do čeho by měli takto ze začátku podnikání investovat. Samozřejmě do toho, co nabízí, ale jak se lidé dozvědí o tom, co nabízí, když dané věci nebudou propagovat a když je nebudou zviditelňovat?...
Chcete si zřídit pro svou firmu zbrusu nové vizitky? Nebo jste začali podnikat a chcete si nechat vyrobit naprosto první vizitky s logem vaší firmy nebo s vaším jménem? Mnozí lidé si myslí, že vizitky jsou dnes out, ale je to něco, co se hodí mít vžd...
Rozhodli jste se investovat do reklamních předmětů, ale nevíte, jaké konkrétní reklamní předměty stojí za investici? Dnes s pomocí nejmodernějších technologií jsme schopni natisknout logo na takřka jakýkoli předmět, což znamená, že vybrat si pár rekl...
Investovat do reklamy je krok, který musí podstoupit každý podnikatel. Důvodem je to, že na trhu je tolik firem podnikajících ve stejném nebo podobném oboru, že jen reklama dokáže firmy od sebe odlišit a oddělit. V současné době se klade důraz hlavně...
Rozhodli jste se investovat do reklamy, ale nevíte, do jaké konkrétní reklamy se investovat vyplatí? Doporučujeme investovat hlavně do reklamních předmětů, jelikož právě reklamní předměty jsou na rozdíl od televizní reklamy mnohem levnější záležitost...
Reklamní předměty jsou stále efektivní reklamou, o tom není pochyb. Přece jen se jedná o reklamu, která tu byla, je a bude – je to opravdu efektivní reklama, která je v současné době bohužel opomíjena. Mnozí podnikatelé a marketingová oddělení se zam...
Investovat do reklamních předmětů se vyplatí, to je všem dobře známo. Jenže do jakých reklamních předmětů se investovat vyplatí? Přece jen lze natisknout logo firmy na jakýkoli předmět, za což děkujeme nejmodernějším technologiím. Je ale pravdou, že ...