S klesajícími teplotami se vyplatí investovat do škrabek na sklo a podobných reklamních předmětů

Považujete reklamní předměty za efektivní reklamu? Pak jistě víte, že do reklamních předmětů se vyplatí investovat s příchodem každého ročního období. Během každého ročního období se totiž využijí jiné reklamní předměty. Během léta se využívaly například reklamní lehátka, která se nosila k vodě, dále také sluneční brýle, jež ochránily před sluníčkem, kromě toho byly populární i reklamní ručníky, což je však univerzální reklamní předmět, který se používá během každého ročního období. Jelikož však teploty začínají klesat k nule, nabízí se otázka, do jakých reklamních předmětů investovat nyní?

Škrabky na sklo se budou hodit

S klesajícími teplotami se na sklech automobilů začínají vyskytovat mrazíky. Než tedy vyjedeme do práce, musíme zamrzlé sklo pořádně oškrábat, jinak bychom neviděli ani na metr. A k tomu potřebujeme logicky škrabku na sklo, která je základní výbavou každého automobilu. V případě, že patříte k lidem, kteří škrabky na sklo nemají v autě, co to napravit?
 
Ze škrabek na sklo se mohou stát unikátní reklamní předměty, kterými můžete obdarovat stálé zákazníky, výherce v soutěžích nebo třeba zaměstnance měsíce.

Multifunkční šátek ochrání před chladem a zimou

Jelikož začínají padat teploty k nule, venku začíná být pořádně sychravo a mrazivo. Pokud patříte k lidem, kteří nechtějí onemocnět, doporučujeme si pořídit multifunkční šátek, který se využije při mnohých příležitostech. Oceníte ho nejen během podzimu, ale také v zimě nebo z brzkého jara.
 
I z takového multifunkčního šátku se může stát reklamní předmět, jenom je třeba ho natisknout správným logem, motem nebo potiskem. Jak bude vypadat váš reklamní šátek, který bude třeba odměnou za nákup v určité hodnotě?

Termohrnky na zahřátí

Když ráno nestíháte vypít uvařený čaj nebo kávu, ocenili byste, kdybyste měli horký nápoj do čeho nalít. To ostatně není nesplnitelné přání, existují totiž takzvané termohrnky. A i ty mohou být dalším reklamním předmětem.