Propisky jako reklamní předměty. Jak šel s nimi čas?

Propisky jsou patrně nejznámějším reklamním předmětem. Když se řekne “reklamní předmět", drtivá většina lidí si vybaví právě propisku, která byla dokonce do barev konkrétní firmy. I když platí, že reklamní potisk lze natisknout doslova na jakýkoli předmět, pravdou je, že o propisky je stále největší zájem. Důvodem je to, že žijeme ve světě moderních technologií a lidé si začínají uvědomovat, že nad klasické papírové diáře není. A do nich lze psát jedině propiskou.
 
 
Jelikož lidé nechtějí utrácet desetikoruny za propisky, jsou radši, když jim jejich zaměstnavatelé takovou propisk udají. Propisky však mohou být skvělým dárkem za věrnost, pozorností pro obchodní partnery nebo mohou být hezkým dárkem v případě, že dojde k nákupu nad určitou hranici.
 
 
Dnes už nemusíte tisknout logo firmy na nekvalitní, ošklivě barevné plastové propisky, které se při psaní rozpadly. Takové se už skoro ani nevyrábí. I na propiskách se podepsal plynoucí čas. Prozraďme si, jak se tedy měnily s plynoucími léty.

Z rozpadajících se propisek pevná kovová pera

Samozřejmě lze stále koupit plastové propisky, ale už to nejsou takové propisky, které se při psaní rozpadly. Určitě si na takové propisky pamatujete, byly zavírací, oba konce byly barevné, nejčastěji modré, růžové nebo žluté či zelené. Často bývaly také barevné. Dnes se však více vyrábí plastové propisky stabilnější, které jsou zacvakávací.
 
Pokud však toužíte po kvalitních perech, která něco vydrží, doporučujeme investovat do kovových per, jež jsou bytelná a pyšní se dlouhou životností. Taková pera mají mnohdy i své vlastní obaly, jsou tedy skvělou pozorností třeba pro obchodní partnery.

Vyrábí se i eko propisky

Jelikož se dnes dbá na životní prostředí kolem nás, nabízí se otázka, zdali nechcete nechat vyrobit takzvané eko propisky. Eko propisky jsou opravdu unikátní, jejich tělo se skládá z papíru a plastové jsou jenom konce propisky. I takové propisky bývají zacvakávací.