Reklamním předmětům rozhodně neodzvonilo. Je však zapotřebí si před investicí do nich uvědomit, že jejich cílem není zvýšit zisky, ale jen zvýšit povědomí o značce, respektive zvýšit důvěryhodnost společnosti jako takové. Bohužel řada podnikatelů má na reklamní předměty neadekvátní očekávání, což poté spěje jenom k tomu, že na ně zanevřou. Je však třeba ke každému propagačnímu médiu přistupovat se střízlivou myslí, i když se doufá v růžovou budoucnost. Především je potřebné, aby taková reklama, ať už je jakákoliv, měla pevně stanovenou politiku.
To samozřejmě platí i v případě reklamních předmětů. I v tomto případě je víc než důležité mít stanovenou pevnou a přesně definovanou politiku. Jen tak mohou být reklamní předměty skutečně užitečné, jen tak mohou přinášet firmě onu přidanou hodnotu, po které firma tak touží.
Reklamní předměty se nerozdávají na potkání
Předně je třeba mít stanoveno, že se reklamní předměty rozhodně nerozdávají na potkání. To nemá cenu. Stejně tak nemá cenu kupovat předražené dárkové předměty, pakliže mají sloužit jen ve firmě nebo jimi má být obdarován zákazník při pátém nákupu. Co taktéž nemá smysl, tak koupě neefektivních reklamních předmětů, které budou jméno společnosti spíše poškozovat než zlepšovat.
Ať je politika psaná a pravidelně kontrolovaná
Zejména při vidinách toho, že propagační kampaň funguje, má člověk tendenci dávat do oné kampaně víc a víc. Jenže plýtvání nebo maření by měla zabránit právě ona zmiňovaná politika, která by měla být nejen psaná, ale také pravidelně kontrolovaná. Její součástí by měl být přesně stanovený rozpočet, kterým se musíte řídit, ať nezkrachujete.
Jen pokud budete mít stanovenou vnitřní politiku budou dárkové předměty skutečně přínosem, nebudou tedy na škodu či nebudou chybou, které byste později litovali.