Rozjíždíte podnikání? Pak jistě přemýšlíte, jak zvýrazníte svou začínající společnost. Přece jen dnes na trhu působí tolik společností, že je opravdu těžké vyniknout. Mnohé firmy mají dokonce stejné zaměření jako vy, jiné mají podobnou nabídku, proto by se na reklamě rozhodně nemělo šetřit. V současné době se nejvíce investuje do internetové reklamy, ale je mnohem lepší investovat do reklamních předmětů, alespoň ze začátku.
Na reklamní předměty se bohužel zapomíná, ovšem je to reklama, která je zejména z počátku podnikání velice důležitá a efektivní. Máme na mysli konkrétně letáky, do nichž je dobré investovat.
Letáky ještě nejsou out
Mnozí lidé jsou toho názoru, že letáky jsou jen vyhozenými penězi. Jenže opak je kupodivu pravdou. Z počátku podnikání nechcete investovat do drahých televizních reklam nebo do obrovských letáků na billboardech. Bohatě stačí investovat do letáků, které je možné vytvořit tak, aby zaujaly na první pohled.
Ideální je, když se letáky rozvěsí na reklamní plochy u autobusových zastávek, kde budou letáky nepřehlédnutelné. Stejně tak není na škodu rozdávat letáky před obchodním centrem nebo velkým supermarketem. Sice polovina obdarovaných lidí hodí leták do prvního odpadkového koše, který uvidí, druhá polovina však na leták mrkne, a pokud leták člověka zaujme, přečte si ho naprosto celý a reklama je najednou efektivní.
Jak by měl leták vypadat
Na letáku je důležitý nadpis, který by měl být velkými písmeny. Obvykle se jedná o problém, který vyřešíte. A přímo pod tučným písmeny by se měl nacházet odkaz na váš obchod.
Do letáku nepatří zbytečnosti jako kompletní ceník nebo výpis kompletních služeb. Bohatě stačí adresa, název společnosti, telefonní číslo a emailová adresa, případně akční cena, která je v porovnání s konkurencí nejnižší na trhu.