Každá firma potřebuje mít kvalitní reklamu, protože jen kvalitní reklama jí zařídí přísun nových i stálých zákazníků. V současné době se firmy zaměřují především na internetovou reklamu, která je velice populární. To však není jediná podoba reklamy, kterou můžete využít a která vám udělá skvělou reklamu na váš podnik. Například neváhejte a investujte do reklamních předmětů, a to konkrétně do letáků a vizitek, což je reklama, která tu byla, je a bude a nikdy neomrzí. A samozřejmě stejně jako internetovou reklamu, tak i letáky a vizitky můžete zahrnout do nákladů společnosti.
Mnohé firmy jsou toho názoru, že letáky a vizitky už nejsou tak “in” jako dříve. Jenže opak je pravdou. V současné době se letákům a vizitkám opět přichází na chuť, ovšem je nutné vědět, jak by takový leták nebo vizitka měli vypadat. A s tím vám samozřejmě poradíme.
Zaměřujeme se na vizitky
Nejdříve začněme vizitkami, které by měl mít každý vedoucí v podniku. Na vizitkách by vždy mělo stát jméno, post a samozřejmě jeho emailová adresa či případně telefon. Jelikož se vizitky nechávají vyrobit pro firemní účely, nesmí v rohu vizitky chybět logo a jméno společnosti či případně adresa, ale ta je jen malým písmem.
Co se týče celkového vzhledu vizitky, v tom mají firmy volnou ruku, ostatně je nepsaným pravidlem, že se vizitky vyrábí do barev loga společnosti.
Zaměřujeme se na letáky
Letáky jako reklamní předměty opět nabývají na své síle. Zatímco před několika lety se neslo světem motto, že čím větší, tím lepší, nyní je to o opaku. Letáky mohou mít obdélníkový tvar a mohou být rozkládací. Jedná se o ideální velikost.
Text na letáku vždy musí zaujmout, proto se nebojte volit barvy a velká písmena. Zaujmout musí poutavý text či motto, na letáku samozřejmě nesmí chybět adresa firmy a případně telefonický kontakt nebo emailová adresa. Nezapomeňte ani na webové stránky.