Chcete si zřídit pro svou firmu zbrusu nové vizitky? Nebo jste začali podnikat a chcete si nechat vyrobit naprosto první vizitky s logem vaší firmy nebo s vaším jménem? Mnozí lidé si myslí, že vizitky jsou dnes out, ale je to něco, co se hodí mít vždycky po ruce. Když je budete mít neustále v peněžence, hravě předáte svůj kontakt ve chvíli, kdy to bude možné. Mnozí lidé si neuvědomují, že budoucí obchodní partneři nebo klienti číhají na každém rohu a že na ně můžete narazit třeba při nakupování potravin.
Pokud se tedy ptáte, jestli si máte nebo nemáte nechat vyrobit vizitky, pak odpověď je jasná - ano, rozhodně to za to stojí. Je skutečně dobré mít neustále po ruce lístek s možnostmi, jak vás kontaktovat. Jelikož ale žijeme v moderní době, kdy se dbá na každý detail zejména v podnikání, musí být vizitky skutečně moderní. A my vám prozradíme, jak moderní vizitky vypadají.
Černobílá kombinace je nadčasová
Určitě nikdo neplánuje měnit logo firmy nebo vizitky co měsíc. Proto se vyplatí vsadit na černobílou kombinaci. Pokud je navíc vaše logo černé nebo bílé, nebudete muset měnit vizitky snad nikdy.
Zatímco dříve se neustále vyráběly vizitky v podélné podobě, dnes se nebojte vizitek do výšky. Zatímco na jedné straně bude jen vaše logo, druhá strana by měla obsahovat všechny údaje, které by člověk, jemuž předáváte vizitku, měl vědět a znát.
Co by měly vizitky obsahovat?
V souvislosti s vyřizováním vizitek se nabízí otázka, co by na nich mělo stát a co by naopak v nich stát nemělo. Rozhodně byste měli na vizitku napsat své jméno + postavení ve firmě. K tomu přidejte telefonní číslo, email, případně fax, pokud ho stále ještě vedete. Vhodné je také napsat adresu společnosti, aby lidé věděli, kam za vámi mají po sjednání schůzky přijít.
Co však vynechat na vizitce, je vaše vzdělání nebo místo, kde bydlíte. Nesdělujte ani věk či podobné osobní informace, které nikoho nezajímají a které jsou lidem skutečně k ničemu.