Už od pradávna se ví, že reklama hraje ve firmě opravdu velkou roli. Reklama jako taková je nepostradatelná, lídři firem by do ní rozhodně měli investovat, jinak se nedostanou s firmou do povědomí lidí, jinak se nebudou těšit takovému úspěchu, jakému by se těšit mohli. S plynoucími léty se však měnila i reklama, do které se investuje. Zatímco před lety se hojně investovalo do inzerátů a reklam v novinách, dnes se investuje do krapet jiných druhů reklam. Zejména se investuje do internetových reklam. Dalo by se říct, že noviny se totiž na internet přenesly, tudíž společně s nimi se přenesly na internet i reklamy. Co však zůstává už dlouhá léta, jsou reklamní předměty.
Když se řeknou reklamní předměty, člověk si automaticky vybaví reklamní hrníčky a reklamní propisky. Jenže ono to není jenom o tomto. Dnes je možné logo firmy natisknout na jakýkoli předmět. Prozraďme si však celý příběh reklamních předmětů a jak s nimi šel čas.
Začalo to hrníčky a propiskami
Reklamní předměty byly, jsou a budou efektivní reklamou, o tom není pochyb. Vše začalo reklamními předměty, které se dnes řadí k těm levnějším. Jsou jimi například reklamní hrníčky, dále také reklamní propisky. S nimi to všechno začalo. Právě reklamní propisky a hrníčky se dávaly zaměstnancům při úspěších nebo se jimi obdarovávali zákazníci, kteří si nakoupili za určitou sumu balík produktů.
Pak přišly moderní technologie
S příchodem a postupným vývojem technologií bylo najednou možné tisknout logo doslova na všechno. Marketingová oddělení tak mohla upustit uzdu své fantazii. Najednou se netisklo logo firmy jen na propisky a na hrníčky, ale také na další předměty, jako jsou reklamní ručníky, parkovací hodiny, placky a buttony nebo reklamní bloky.
K aktuálně nejatraktivnějším reklamním předmětům patří USB flash disky nebo podložky pod myš.