Reklamní předměty jsou stále efektivní reklamou, o tom není pochyb. Přece jen se jedná o reklamu, která tu byla, je a bude – je to opravdu efektivní reklama, která je v současné době bohužel opomíjena. Mnozí podnikatelé a marketingová oddělení se zaměřují převážně na internetovou reklamu, která však nemusí mít takový dosah, o jakém sníme. Reklamní předměty jsou zato reklamou, která tu byla, je a bude – dokonce často přežije firmu, kterou propagovala. Nejednou se stalo, že třeba reklamní hrníčky byly na světě déle než firma, jejíž logo měly.
Mnozí lidé dávají od reklamních předmětů ruce pryč možná proto, že se domnívají, že si lze logo natisknout jen na tradiční reklamní předměty v podobě propisek nebo třeba hrníčků či bloků. Pravdou ale je, že nejmodernější technologie umožňují natisknout logo opravdu na všechno, co existuje. Podívejme se proto na aktuální novinky ve světě reklamních předmětů, třeba vám nějaký nový reklamní předmět učaruje a rozhodnete se pro něj.
Hadřík na brýle
Reklamní předměty jsou efektivní reklamou ve chvíli, kdy jsou praktické. Pokud si je lidé zakomponují do svých životů a budou se s nimi dnes a denně dostávat do kontaktu, firma se jim dostane do podvědomí a v případě potřeby si na vaši firmu vzpomenou takřka hned. Takovou efektivní reklamou je rozhodně hadřík na brýle, který je možné jakkoli potisknout. Je to rozhodně velmi praktická věc, kterou ocení nejen lidé nosící dioptrické brýle, ale také všichni ti, kteří nosí brýle sluneční.
Antistresový balonek
Už jste slyšeli o antistresovém balonku? Jedná se o balonek, který mačkáte ve chvíli, kdy se cítíte ve stresu. Pomůže vám vybít si svou zlost nebo nervozitu. A i na takový balonek můžete nyní nechat natisknout logo firmy nebo třeba motto, které firmu vystihuje.
Sluneční brýle
Jelikož sluníčko vystrkuje své paprsky, je třeba si zrak chránit slunečními brýlemi, na nichž taktéž může být natisknuto logo vaší společnosti.