Batohy pro klienty, zaměstnance i partnery
Pokud jste v minulosti investovali do reklamních předmětů, pak jistě víte, že praktičnost se u reklamních předmětů vyplácí. Lidé je potřebují zakomponovat do svého života. I proto mezi reklamními předměty vedou klasické firemní propisky, hrníčky, parkovací hodiny, otvíráky nebo podložky pod myš. Pokud budou reklamní předměty nepraktické, většinou ihned po obdržení skončí v šuplíku a už se neukážou světu.
A batohy jsou bezesporu velice praktickým předmětem! Již bylo zmíněno, že je možné ho nosit na túru, výlety nebo do práce či do školy. Nechte si právě na batohy natisknout logo společnosti či motto, které je pro vás typické.
Batohy zpestřete reflexními prvky s vlastním logem
Věděli jste, že je zákonem stanovené, že lidé pohybující se za snížené viditelnosti (tedy za tmy, mlhy nebo vydatného deště) na neosvětlených silničních komunikacích musí mít reflexní prvky, aby byli dostatečně dobře vidět? Proč tedy neposunout batohy na vyšší úroveň a nedodat k nim i reflexní prvky v podobě samolepek nebo reflexních přívěsků?
S batohy s reflexními prvky bude každý člověk dobře vidět a nebude se tak muset starat o to, kudy prochází nebo kolik je zrovna hodin. Navíc i reflexní prvky mohou nést logo vaší společnosti, případně jiný vlastní motiv dle vašeho uvážení.