FAQ

Nejčastější dotazy při nakupování.

Nefunguje Vám tlačítko Znovu nakoupit?

Chcete si znovu objednat dříve objednané zboží a přes tlačítko "Znovu nakoupit" to nelze?  Pravděpodobně došlo k úpravě ceny, nebo ke změně jiných parametrů produktu. Prosím zkuste provést celou...

Přihlášení pro naše stálé zákazníky

Vážený zákazníku, s radostí Vám představujeme nový a vylepšený portál TAEDA.cz! Jste součástí naší rodiny již nějaký ten čas a proto Vám přinášíme informace o tom, jak se přihlásit, objednávat a využ...

Co je plánovaný termín odeslání?

Při přidání produktu do košíku na našem webu uvidíte indikaci "Můžeme doručit do: + datum". Toto datum je reálným termínem doručení, za předpokladu, že nám dodáte tisková data v dokonalém stavu, bez n...

Jak dlouho trvá zpracování dodaných podkladů?

Doba zpracování podkladů je opravdu individuální. Záleží na formě podkladů. Pokud jsou podklady správně vytvořeny a umístěny v mustru produktu, měly by být podklady zpracovány do 24 hodin. Pokud nejso...

Můžu platit na fakturu se splatností?

Umožňujeme platbu na fakturu se splatností 14 dní vybraným klientům, kteří u nás provedli minimálně 3 objednávky a při objednávkách nedocházelo k prodlení. Nejčastěji se jedná pravidelně spolupracujíc...

Co je Online platba kartou až po kontrole správnosti dat?

Online platba kartou až po kontrole správnosti dat je možnost, že platbu kartou provedete až poté, jakmile dojde ke kontrole dodaných dat, popř. jejich finalizaci. Ve chvíli, kdy data akceptujete Vám ...